Home Zanimljivosti Toyota RAV4 – sportski terenac

Toyota RAV4 – sportski terenac

Toyota RAV4 je lider u novoj vrsti kompaktnih sportskih teretnih vozila koja su zasnovana na limuzinama. Većina SUV vozila srednje i pune veličine temelji se na kamionima i kao takvi nude naporne vožnje koje mogu biti zamorne na dugim putovanjima. Većina SUV vozila takođe nije toliko terenska, pa se pogon na sva četiri točka troši. Istina, SUV-ovi koji se voze prvenstveno u severnim klimatskim uslovima daju svojim vlasnicima prednost u snežnim i zaleđenim uslovima, ali zaista nisu terenska vozila.

RAV4 – terenski automobil

Dakle, terenski automobil zasnovan na automobilu poput RAV4 mogao bi da reši mnogo problema. Subaru je koristio SUV vozila zasnovana na automobilima i limuzine sa pogonom na sva četiri točka kako bi stvorio zavidnu nišu na tržištu za kojom mnogi proizvođači priželjkuju.

RAV4 je bio hit kada je prvi put predstavljen 1996. godine i danas je i dalje popularno vozilo. Za 2001. godinu Toyota je u potpunosti redizajnirala RAV4, čineći ga dužim, širim i višim i gradeći ga na jednom inču dužem međuosovinskom rastojanju. Pored toga, toyota delovi i motor nudi zdravih 148 konjskih snaga, solidnih 21 konja više od prethodne verzije. Dakle, za nas koji uvek tražimo „više snage“, evo je.Unutar novog RAV4 nalazi se nova instrument tabla sa metalnim oblogama i pozlaćenim vijcima za trajni izgled.

Pored svog izgleda, RAV4 je sposoban izvođač. Imali smo priliku da vozimo RAV4 nekim prilično gadnim stazama. Uvod nije bio planiran na taj način, ali kiša je padala prethodne noći i sve do jutra, stvarajući blatnjavu stazu. U stvari, neki od ostalih SUV-ova koje je Toyota imala u blizini nisu uspeli da prođu kroz teže delove staze, zakrčivši rutu i ​​držeći druge sposobnije SUV-ove dalje. Ali RAV4 koje smo vozili dobro su se nosili sa njihovim delom kursa. Očigledno, RAV4 nije namenjen nekim težim terenskim izazovima kroz koje biste prošli 4-trkača, ali dobro se pokazao u blatu i na kamenitim terenima. Organizatori uvoda čak su kreirali prelaz brvnara o kojem je naš RAV4 lako pregovarao. Bez uređenja zupčanika Lov-Lov, međutim, nismo želeli da isprobamo na klizavim delovima uzbrdo ili nizbrdo.